Alüminyum Sektöründe Markalaşma Süreci İnovasyon İle Doğru Orantılıdır
Alüminyum, özellikle inşaat, otomotiv, dayanıklı tüketim, ulaştırma ve ambalaj sektörleri başta olmak üzere endüstrinin ve yeni teknolojilerin de gelişmesiyle her geçen gün kullanımı artan bir ürün. Dünyadaki alüminyum tüketiminin yıllar içinde artması ve önümüzdeki 10 yıl içinde sektörün yılda yüzde 5 ile 7 arasında büyümesi öngörülüyor.
Türkiye ile İran Dış Ticareti
İran, Bakanlığımız tarafından 2014-2015 döneminde Hedef Ülkelerinden birisi olarak belirlenmiştir. 2012 yılında Türkiye’nin İran’a ihracatında önem arz eden başlıca ürün grupları; altın, çelik profil, lif levha, otomotiv yan sanayi ürünleri, sentetik iplik, cam mutfak eşyası, mobilya ve beyaz eşya başta olmak üzere çok çeşitli sanayi ürünleri sayılabilir.