Sehitlerimiz

EDİTORYAL

2023 Değerlendirmeleri ile 2024’e BakışKemal Bey resim 2021

Mimart Yayıncılık olarak 18 yıldır sektörün temsilciliğini üstlenen Win&ARTProje   ALU&Art Dergilerimizde firmalarımız, kurum ve kurulușlarımız ile 2023’ü değerlendirdik; 2024 öngörülerimizi masaya yatırdık. Geçtiğimiz yıl yaşadığımız “Yüzyılın felaketi” olarak tanımlanan Kahramanmaraş Depremlerinin 1.yılında, deprem ülkesi olduğumuz gerçeğini merkez noktamızda tutarak, doğru planlama, doğru proje, ehil müteahhitlik ve sıkı denetim hususlarının önemini yeniden vurguladık.

Sektör temsilcilerimiz ile birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürürken, sektörümüz için önemli olan her türlü organizasyon ve fuarlarda firmalarımızı temsil ederek onların ulusal ve uluslararası yolculuklarına değer kazandırmaya devam ediyoruz.

19-23 Şubat tarihleri arasında Almanya Stuttgart’ta düzenlenen R+T Almanya Panjur, Kapı-Geçiş ve Güneşten Koruma Sistemleri Fuarı’nda yerimizi aldık. Türk katılımının yüzde 100 arttığı fuarda Türkiye 120 firmayla en yüksek ikinci uluslararası katılım gerçekleştiren ülke oldu.

19-22 Mart 2024 tarihlerinde Almanya Nürnberg’te düzenlenecek olan kapı pencere sektörünün en büyük ve en önemli buluşmalarından biri Fensterbau Frontale Fuarı’nda, Tek Türk Medya Partneri olarak yerimizi alacağız. 1. Holde bulunan 132 nolu standımızda, fuara özel olarak hazırladığımız dergimizin dağıtımını gerçekleştireceğiz. Fuar alanındaki reklam ve tanıtım faaliyetlerimizle, sektör temsilcilerimizin geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacağız.

Diğer yandan; Tüyap Fuarcılık’ın yurtdışı fuar satış ve medya partneri olarak Güneydoğu Avrupa’nın yükselen yıldızı Belgrad’ta geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediğimiz WindoShow - Uluslararası Pencere, Kapı, Cam ve Ekipmanları Fuarı’nın 2.’si için hazırlıklarımızı tamamladık. Bu yıl 22-24 Nisan 2024 tarihlerinde Seebbe Yapı Fuarı ile eş zamanlı olarak düzenlenecek fuarın satışlarını gerçekleştirmeye devam ediyoruz.

“Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye” vizyonumuzla, ihracatta öncü, tüm sektör paydaşlarımızla birlikte uluslararası arenada hedeflerimizin ötesini görerek hep birlikte geleceğe emin adımlarla ilerleyeceğiz. Bu inancımız milletimizin çalıșmak ve üretmek konusundaki üstün mücadeleci gücüyle daha da yeşeriyor. Tüm firmalarımız yarattığı istihdam, üretim ve ihracat faaliyetleriyle Türkiye ekonomisine sunduğu katma değeri her geçen gün artırıyor.

Bizler de Win&ARTProje - ALU&Art Dergileri olarak ülkemiz ekonomisine katkı sağlayan tüm firmalarımızın başarılarıyla gurur duyuyoruz. Bu vesileyle sektör temsilcilerimize teşekkür eder, gelecek Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlarız. 

 

imza

abg groupKaliteli Ürün, Sorunsuz Hizmetin Adresi ABG Group  

ABG Group, işinde uzman ihracat departmanı ile yurtdışı müşteri ziyaretleri ve aktif iletişim kanalları sayesinde, kısa sürede bölgemizde 40’tan fazla ülke, 300’den fazla yabancı müşteriyle ABG Group kalitesini buluşturmayı başarmıştır” diyen ABG Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Burak GÖÇÜMLÜ ile bir röportaj gerçekleştirdik.

 

 

abg group 58a

Firmanızın yapılanması ve faaliyetleri hakkında bilgi verir misiniz?

ABG Group, 2004 yılından bu yana ülkemiz cam endüstrisinin önemli tedarikçilerinden biri konumundadır. Sektörde çeyrek asıra yaklaşan tecrübemizi, 2017 yılında üretim ile taçlandırarak nitelikli cam üreticileri için büyük tedarikçiler arasında yerini almış, hem yurtiçinde, hem yurtdışında orta ve uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla yürümektedir.

Üretimini gerçekleştirdiğiniz ürün gruplarınızdan bahseder misiniz?

Isı yalıtımlı cam (çift cam) üretiminde ihtiyaç duyulan ürünlerin tamamını tek çatı altında toplayan ABG Group, ana ürünü olan, ısı yalıtımlı cam ara boşluk çıtasını, ARATECH markasıyla tamamen kendi fabrikasında üretmektedir. ABG Group, alanında uzman partnerleriyle, ARAMOL markası ile nem alıcı granül, ARAON markası ile de dolgu macunu thiokol üretimi yapmaktadır. Şirketimiz, yine ABG Group kalitesi ve hizmet anlayışıyla, Butil, Klips ve Cam Koruma Mantarı ürünlerini de bayileri ve müşterileriyle buluşturmaktadır.

Ürünlerinizin başarısını garantileyecek rekabetçi avantajlarınız nelerdir?

Her şeyden önce ABG Group için müşteri memnuniyeti ön plandadır. Yüksek kalitede üretilen ürünlerimiz, performansıyla göz doldururken, fiyatlarıyla da kullanıcılarına avantaj sağlamaktadır. Tecrübeli satış ekibimiz müşterilerimize en iyi fırsatları sunarken, satış sonrası destek ve ürünlerimiz ile ilgili geri bildirimler anlık olarak ar-ge departmanımızla paylaşılarak, yüksek kalitenin sürekliliği sağlanmaktadır.

 

Bayilik sisteminiz hakkında bilgi verir misiniz?

ABG Group çatısı altında yer alan birbirinden değerli markalarımız ve ürünlerimiz, yurtiçi ve yurtdışında bölgesinde hakim, sektörde söz sahibi, yetkin bayilerimiz tarafından müşterilerimize ulaşmaktadır. Biz, ABG Group olarak, bayilerimizi birer satış kanalı değil, büyük ABG ailesinin fertleri olarak değerlendiriyor ve müşterilerimizle birlikte her zaman bayilerimizin de menfaatlerini koruyoruz. Bayilerimizi de üretimden, sevkiyata, ar-ge den inovasyona, sürecin içine dahil ediyoruz. Çünkü güçlü bayi sisteminin hem ihracatta ülkemize faydası, hem de yurtiçi pazarda istihdama katkısının ne kadar değerli olduğunun farkındayız.  

Firmanızın ihracat noktaları ile birlikte, bu konudaki hedeflerinden bahseder misiniz?

Günümüz dünyası, dijital teknolojinin gelişimi ile birlikte, aslında her firma için açık bir pazar haline gelmiş durumda. Burada önemli olan, yurtdışındaki rakiplerimizle gerek kalite de, gerekse fiyatta rekabeti yakalayabilmek ve kullanıcılara sorunsuz, sürekliliği olan ürünleri arz edebilmektir. ABG Group, işinde uzman ihracat departmanı ile yurtdışı müşteri ziyaretleri ve aktif iletişim kanalları sayesinde, kısa sürede bölgemizde 40 tan fazla ülke, 300 den fazla yabancı müşteriyle ABG Group kalitesini buluşturmayı başarmıştır. Orta vadede önümüzdeki 5 yıllık süreç önem arz etmektedir. Doğu ve Orta Avrupa pazarında söz sahibi olabilmek, Ortadoğunun yapılanmasında ürünlerimizi daha çok tercih edilir hale getirmek, hem ülkemiz ekonomisine ciddi katkı sağlayacak hem de yurtiçi istihdamda daha çok yatırım yapmamıza imkan verecektir. Ülkemizin 100. yılında ihracatta cam sektörünün yurtdışında ki güçlü temsilcilerinden birisi olmak tabiki bizi gururlandıracaktır. Uzun vadeli planlarda ise deniz aşırı kıtalarda pazarda yer almak ve dünyada ismi bilinen bir Türk markası olmak bizim için bir görevdir.

Katıldığınız Kapı, Pencere, Cam, Alüminyum Fuarı’nı firmanız açısından değerlendirir misiniz?

Uzun süredir sektörde yer almamıza rağmen, ilk kez katılmış olduğumuz Kapı, Pencere, Cam, Alümünyum Fuarı; kurumsal kimliğimizin tanıtımı, bayilerimizin güçlü bir çatının altında olduğunun ispatı ve müşterilerimizin doğru tercihlerinin tezahürü gibiydi. ABG Group’un yıllardır kesintisiz sürdürdüğü “kaliteli ürün, sorunsuz hizmet” ilkesinin ne kadar doğru olduğunu fuarda görmüş olduğumuz yüksek teveccüh kanıtlamıştır. Bu uluslararası fuar, yurtiçi ve yurtdışı bayi ağımızın daha da güçlenmesi, kapasite artırma yatırımlarımızın hızlanması, ARATECH, ARAMOL ve ARAON markalarımzın daha da güçlenmesi için oldukça faydalı olmuştur. Önümüzdeki yıllarda bayilerimiz ve müşterilerimiz ABG Group’u daha çok yurtiçi ve yurtdışı fuarlarda görecek ve bu gelişime katkı sağlayacaklardır.

Fuarda gerçekleştirdiğiniz etkinliğinizden bahseder misiniz?

Fuar süresince, bayilerimiz ve müşterilerimizle, sıcak ve samimi bir ortamda daha çok istişare imkanı bulmamız ve onları en iyi şekilde ağırlamamız tabiki keyifliydi. Müşterilerimiz ve bayilerimizle yapmış olduğumuz toplantılar ve ABG ailesinin yemeği fuarın önemli katkılarından oldu. Yurtdışı ziyaretçilerin yoğunluğu ülkemiz adına bizi heyecanlandırırken, gerçekleştirdiğimiz bağlantıların kalıcı dostluklar oluşturacağını biliyoruz.

2019 yılı içinde yurtiçinde ve yurtdışında katılım sağlayacağınız başka fuarlar var mıdır?

Şuan için ABG Gruop profiline uygun olarak, mevcut fuar takvimini değerlendiriyoruz. Yurtiçi veya yurtdışında fayda sağlayacağını düşündüğümüz fuarlara tabiki katılacağız. Satış ve pazarlama departmanımız incelemelerini sürdürüyor.

2018 yılını markanız ve sektörümüz açısından değerlendirir misiniz?

ABG Group 2018 yılı hedeflerine ulaşırken, 2019 yılı için hazırlıklarını ve planlarını da güçlü şekilde oluşturdu. Bütün markalarımızda kapasitemiz artarken, kalite iyileştirmeleri de ürünlerimize daha çok değer kattı. 2018 yılı için ülkemiz ekonomisindeki dar boğazın ve inşaat sektöründeki daralmanın birçok sektörde olduğu gibi cam sektörünü de etkilediği aşikar. Ancak, güçlü sermaye yapılarının olduğu sektörümüzün kısa vadede diğer sektörler ile birlikte tekrar ivme kazanacağını değerlendiriyoruz.

2019 yılı hedef, plan ve beklentilerinizden bahseder misiniz?

Yılın ilk çeyreğinde yapmış olduğumuz planlama ve stratejik hamlelerimiz, mart ayında gerçekleşen Avrasya 2019 Cam, Kapı, Pencere, Alüminyum fuarı ile karşılığını bulurken, yılın kalanında da artan performansımızla gerek üretim miktarı, gerekse ciro hedeflerini tutturacağımızı öngörüyoruz. İhracatta yükselerek süren periyot, ABG Group’u yurtdışı hedeflerinde de istediği yere taşıyacaktır.

Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederiz. Son olarak eklemek istediğiniz bir konu var mıdır?

ABG Group adına ziyaretiniz için teşekkür ederiz. Ülkemiz cam sektörünün basılı yayın organlarından kıymetli bir değer olduğunuzu belirtmek isteriz. ABG Group’un bu yükselişine gelecekte de şahitlik edeceğinizi umuyoruz. Tüm sektör temsilcilerimize başarılar diler, Ülkemizin kalkınması için üretimin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha vurgulamak isteriz.

ABG Group, the Address of Quality Products, and Trouble-free Services                                    

We interviewed with the Board Chairman of ABG Group, having stated that, “ABG Group has managed to introduce the quality of ABG to more than 300 customers from more than 40 countries in our region within a short period of time, thanks to its professionally qualified export department, foreign customer visits, and thanks to its active communication channels as well”.

 

abg group 58b