nur cephe logo“Biz Fiyat İle Rekabeti Değil, Kalite ve Hız İle Rekabeti Benimsiyoruz”

Alcas Group Kurucu Ortaklarından Nur Cephe Sistemleri Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah YILMAZ gerçekleştirdiğimiz söyleşide markalarının yatırım planlarını ve ihracat noktalarını değerlendirerek; “Bu yılın ilk çeyreğinde Türk pazarı için geliştirdiğimiz panel cephe serimizi piyasaya süreceğiz.

 

nur cephe 45a

Bu sebeple tesisimiz içerisine bir bonding tesisi kuruyoruz. ABD ve Kanada pazarı için özel seriler geliştiriyoruz. Yine 2017 yılı içerisinde Norveç ve Finlandiya pazarına özel ürünler sürmek için çalışmalarımıza devam etmekteyiz. Soğuk coğrafyalara özel seriler olacak. Oraya hazır doğrama satmayı hedefliyoruz. Bu konuda yoğun olarak yatırımlarımız devam edecek” dedi.

Sizi tanıyarak sohbetimize başlayabilir miyiz?

1967 Malatya doğumluyum. Malatya Sanat Okulu ve İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler - Kamu Yönetimi mezunuyum. Yaklaşık 26 yıldır kardeşimle birlikte kurduğumuz Alcas Group şirketlerinde ortak ve yönetici olarak görev almaktayım.

Türkiye’deki yatırımlarınıza, faaliyetlerinize değinir misiniz?

Nur Cephe Sistemleri 26 yıllık geçmişi ile Türkiye’nin en eski ve köklü mimari alüminyum üretimi yapan firmalarından biridir. Güneşli’de alüminyum profil toptan satışı yaptığımız dönemlerde nitelikli alüminyum doğrama ve giydirme cephe pazarında gördüğümüz fırsatlar üzerine bu sektöre adım attık. İşimizi dürüstlükten taviz vermeden disiplinli ve çok çalışarak büyüttük. Sadece İstanbul ve çevresine değil tüm Türkiye’ye hizmet veriyoruz. Türkiye’nin yaklaşık 40 vilayetinde yaptığımız eserler bulunmaktadır. 2002’den itibaren yurt dışı pazarlarına açıldık. Irak, İran, Kosova, Romanya’da şirketler - ofisler açıp yerel firma olarak faaliyetler sürdürdük. İhracat pazarlarında da işimizi en iyi şekilde yaparak ülkemize ve firmamıza faydalı olmaya çalışıyoruz.

Firmamız Büyükçekmece/Tepecikte 7.500 m2 açık alan 8.500 m2 kapalı alanda gelişmiş CNC ve makinelerle faaliyet göstermektedir. Mimari ve yönetim ofisimiz de bu binadadır. Bu tesisimizde yaklaşık 270 kişi istihdam edilmektedir.

Markanızı temsil eden ürün gruplarınıza değinir misiniz?

Nur Cephe Sistemleri olarak alüminyum giydirme cephe, alüminyum kapı ve pencere sistemleri, transparan cephe işlerinde uzman firmayız.  Ancak aldığımız taahhüt işlerinde metal ve cam üzerine her türlü işleri yapmaktayız. Bu konuda oldukça iyi bir makine parkımız bulunmaktadır. Neredeyse cam dışında ihtiyaç duyulan her türlü ürünü kendimiz üretmekteyiz.

Markanızın pazardaki başarı grafiğini değerlendirir misiniz?

Nur Cephe Sistemleri aldığı tüm taahhütleri “Tek Seferde Doğrusu” ilkesi ile yapmayı hedefler ve gerçekleştirir. Bu prensibimiz bize uzun yıllar sürecek müşteri memnuniyetini getirmektedir. Nur Cephe’nin en büyük reklam ve tanıtım faaliyeti memnun müşterinin referanslarıdır. 26 yıldır bu müşteri memnuniyeti ile büyümektedir.

Devam eden işleriniz hakkında bilgi alabilir miyiz?

Şu anda Cezayir’de 2 adet projemiz devam etmekte. İstanbul’da Seyrantepe Şişli Etfal Hastanesi, Basın Ekspreste Enesler Tekstil merkez binası gibi yaklaşık 8 şantiyemiz bulunmaktadır. İstanbul dışında ve Anadolu’da da toplam 4 şantiyemiz mevcut.

nur cephe 45b

Geliştirmeyi planladığınız hedef pazarlarınızı, mevcut ihracat noktalarınızı ve üretim kapasitenizi öğrenebilir miyiz?

Nur Cephe olarak yıllardır Ortadoğu ve Balkanlara ağırlıklı ihracat yapmakta idik. Ancak bu pazarlarda artık ciddi sorunlar bulunmakta. Örnek olarak Romanya pazarı 2008 yılındaki krizden bir türlü çıkamadı. Oradaki şirketimizi kriz sonlanıncaya kadar dondurduk. Irak’taki siyasi ve ekonomik kriz had safhaya ulaşması üzerine işler oldukça azaldı. Oradaki şirketimizi kapatmadık ama küçülterek devam ettiriyoruz ki; Irak pazarı 2015 yılına kadar yıllık 8-10 milyon dolar ciro yaptığımız bir pazardı. Yine İran pazarı krizden çok fazla etkilendi. Oradaki ofisimizi de kapattık. Bütün bunlar bizleri yeni pazarlar bulmaya zorladı. Şu anda Cezayir, Kanada, Norveç ve ABD pazarına yoğunlaştık. Cezayir’de 2 adet proje alarak bir ofis açtık. Cezayir’de büyümeyi hedefliyoruz. ABD pazarında ise bir ofis açarak yoğun pazarlama faaliyetlerimize devam etmekteyiz. Norveç’e Nur Cephe temsilciliği verdik. Bu pazarlardan bu yıl içerisinde iyi işler alacağımıza inanıyoruz.

Rekabet noktasında sizi diğer markalardan ayıran öncü farklılıklarınıza vurgu yapar mısınız?

Entegre bir tesis olmamıza karşılık pazarda haksız rekabet yapmamak için projelerde daha çok doğramacı kimliğimizi ön plana çıkartıyoruz. Biz fiyat ile rekabeti değil, kalite ve hız ile rekabeti benimsiyoruz. Düşük fiyat maalesef beraberinde kalitesizliği ve aldatmayı getiriyor. Bu konuda müşterilerimizi bilinçlendirmeye yönelik emek harcıyoruz.

Markanızın gelecekteki vizyonuna vurgu yaparak, 2017-2018 yılı hedeflerinizi, yatırım projelerinizi, pazarda nasıl bir strateji izleyeceğinizi bizimle paylaşır mısınız?

Biz firma olarak kurumsallığa inanıyoruz. Bu konuda profesyonelleşme yolunda güzel adımlar attık. Bunu daha da geliştireceğiz. Yatırım ve pazar planlarımız ise şöyle; bu yılın ilk çeyreğinde Türk pazarı için geliştirdiğimiz panel cephe serimizi piyasaya süreceğiz. Bu sebeple tesisimiz içerisine bir bonding tesisi kuruyoruz. ABD ve Kanada pazarı için özel seriler geliştiriyoruz. Bu seriler yılın ilk serisine kadar bitmiş olacak. Yine 2017 yılı içerisinde Norveç ve Finlandiya pazarına özel ürünler sürmek için çalışmalarımıza devam etmekteyiz. Soğuk coğrafyalara özel seriler olacak. Oraya hazır doğrama satmayı hedefliyoruz. Yurt içerisinde pazar payımızı daha da azaltıp ihracata yükleneceğiz. Bu konuda yoğun olarak yatırımlarımız devam edecek.

Son olarak eklemek istediğiniz farklı bir detay söz konusu mu?

Sektörümüzün ilkeli yayın kuruluşu dergileriniz ALU&Art ve Win&ART Projeyi takip ediyor, başarılı ve etik yayın ahlakınızı takdir ediyor, şahsınız nezdinde sizi ve değerli ekip arkadaşlarınızı tebrik ediyoruz.

“We Adopt Competition with Quality and Speed instead of Competition with Price”

Board Chairman of Nur Facade Systems and one of the Founding Partners of Alcas Group , Abdullah YILMAZ, has mentioned in the interview we held with him, about the investment plans for their brands and export locations and he said: “Within the first quarter of this year, we will introduce our panel facade series which we have developed for Turkish market. For that reason, we are establishing a bonding facility in our plant. We are developing special series for USA and Canada markets. Furthermore, we are proceeding with our works in order to introduce special products for Norwegian and Finland markets in 2017. They will be series that are specially designed for cold geographies. We are targeting to sell ready joiner to these places. We are continuing with our investments relating with this subject as heavily”.

nur cephe 45c

Powered by OrdaSoft!